Tarieven

Hieronder vindt u een overzicht van de tarieven van Non-Solo.


Nabestaandenzorg en administratie

In het nabestaandengesprek is er aandacht voor het verlies van uw dierbare en de praktische (regel)zaken rondom het overlijden. Het eerste contact moment is meestal een telefonisch gesprek. Hierin maken we kort kennis, kunt u aangeven wat uw wensen zijn en geef ik aan wat u van mij kunt verwachten. Tijdens het gesprek dat bij u thuis zal plaatsvinden en dat ongeveer 2 uur duurt, is er in de eerste plaats aandacht en ruimte voor u. Daarnaast worden de praktische en regelzaken doorgenomen. Tijdens het gesprek krijgt u van mij ook een handige checklist. Na afloop heeft u een beeld van wat er (nog) moet gebeuren. 

Het tarief voor het nabestaandengesprek bedraagt € 130,00

Mocht er na het gesprek nog behoefte zijn aan administratieve ondersteuning voor korte of langere tijd dan is dit uiteraard mogelijk. Samen gaan we dan kijken waar u ondersteuning nodig heeft en hierbij houden we rekening met uw persoonlijke wensen en mogelijkheden. 


Persoonlijk memorandum

Afhankelijk van uw wensen, kan ik samen met u de inventarisatie doen en vullen we samen het Persoonlijk Memorandum invullen. Bij het memorandum krijgt u een bewaarmap en blijft u zelf over uw gegevens beschikken.

Het tarief voor een Persoonlijk Memorandum bedraagt € 150,00

Dit is inclusief: 3 uur ondersteuning/inventarisatie, een bewaarmap en een update in het volgende kalenderjaar.


Administratie en geldzaken

Vrijblijvende kennismaking: kosteloos

Eenmalig op orde brengen van uw administratie: € 165,00

Uurtarief: € 55,00

Abonnement: vanaf € 75,00

In het abonnement is inbegrepen:

  • Postverwerking
  • (Telefonisch) maken van afspraken
  • Indienen van zorgdeclaraties
  • Telefonisch contact met diverse instanties
  • Bijhouden van verzekeringen
  • Bijhouden van abonnementen en lidmaatschappen
  • Bankzaken
  • Toeslagen aanvragen of aanpassen
  • Klein organisatiemateriaal
  • Telefoon- en portokosten

Verhuizen en administratie

Vrijblijvende kennismaking: kosteloos

Administratieve afwikkeling van uw verhuizing: € 195,00

Inbegrepen is:

  • Doorgeven van adreswijziging aan diverse instanties
  • Wijzigen en/of opzeggen van abonnement en lidmaatschap
  • Telefonisch contact met diverse instanties
  • Eventueel aanpassen van toeslagen
  • Postverwerking
  • Aanpassen en/of opzeggen van verzekeringen
  • Doorgeven meterstanden

Overige dienstverlening: € 25,00 per uur


Losse diensten

Verzekeringscheck: offerte/vergelijken en/of aanpassen bestaande verzekeringen: € 50,00

Financiële inventarisatie: uitgebreid rapport inclusief toelichting € 195,00

Afwikkelen van erf- en inkomstenbelasting na overlijden: op aanvraag

Externe dienstverlening (bijvoorbeeld een makelaar, notaris of belastingadviseur): op aanvraag


Genoemde tarieven:

  • Gelden per 1-1-2021
  • Zijn inclusief telefoon- en portokosten
  • Zijn inclusief klein organisatie materiaal
  • Inclusief reiskosten tot een maximum van 25 km (ANWB routeplanner enkele reis). Daarboven geldt een tarief van € 0,19 per kilometer

Erkend Financieel Adviseur   Landelijk Platform Nabestaandenzorg